تبلیغات

Friday, December 22, 2006

12 حرفهای عاشقانه sms جوک و


رشتيه به باجناقش ميگه خجالت نميکشي؟ باجناقش ميگه چرا؟ رشتيه ميگه :آخه زنم خالکوبي عکس زنتو رو شکم اصغر آقا ديده


يارو رفته بوده سينما ، دماغشو در مياره ، مي بينه جايي نداره بماله ، مي ماله دست بغليش مي گه آقا ! اينو دست به دست بده برسه به ديوار


قسمتي از وصيت نامه علي دايي: بعد از مردنم مرا در ورزشگاه آرادي به :ِخاک بسپاريد تا هميشه در زمين باشم

به ترکه میگن مسابقه رضا زاده رو دیدی میگه آره ولی آخرش نفهمیدیم چند چند شد؟

رشتیه میاد خونش میبینه داداشش رو زنشه بلندش میکنه می زنه تو گوشش!! دادشش میگه چرا می زنی؟ رشتیه میگه: خفه شو!!!!.............شنیدم سیگار میکشی


torke masjed misaze hichki nemiad namaz be kkhoone pelakard mizane: namaz bedoon vozoo. shekaste . neshaste .gooz azad


age kasi barat roozi 1 off gozasht yani be yadete.........age 2 ta gozasht yani dooset dare ...........age 3 ta gozasht yani asheghete..........age 4 ta gozasht bedoon kerm dare dige


تا شاخه گل رو بگیر جلو آینه حالا بشمر دیدی 11 تان آخه خودتم گلی10



خداوندا تو ميداني كه انسان بودن و ماندن در اين دنيا چه دشوار است/چه رنجي مي كشد آن كس كه انسان است و از احساس سرشار است



مراقب گرماي دلت باش تا کاري که زمستان با زمين کرد زندگي با دلت نکند


مهم اين نيست که تو اَد ليست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اينه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشيم، باهم آرشيو زندگي رو دوره کنيم و با هم آف بشيم. امّا بايد يادمون باشه پسورد دوستيمون رو جوري بسازيم که کسي نتونه هکمون کنه


هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه


ye zane ba ye torke tu asansor tanha mishe.lebasasho dar miyare be torke mige fekr kon man zanet.torke ham lebasasho dar miyare mige pas inaro ham beshoor


ترکه از کونش کپی میگیره میگن واسه چی؟ میگه فردا میرم قزوین میترسم اصلش رو پاره کنن


به آخونده ميگن در چه صورت بازي ورق مجاز ميشه. آخوند:باسه شرط زير:1- اسم شاه ولايت فقيه بشه 2-بي بي چادر سرش كنه3- سربازها عضو بسيج بشن


دخترک هميشه مي گفت:من براي نجابت وفا و زيباييت عاشق تو شدم پسرک براي روز تولدش سه حيوان خانگي به او هديه داد ...اسب سگ و يک پرنده زيبا! تا دخترک خواست دليل اينکار را بپرسد.... پسرک رفته بود براي هميشه


زندگي اجبار است .... مرگ انتظار است..... عشق يک بار است ..... جدايي دشوار هست ..... ياد تو تکرار هست


با سيم ناز مژهات يه عمر گيتار ميزنم /نگاهتو كوك نكني من خودمو دار ميزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نيست دلمو به درو ديوار ميزنم


به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چيست؟ گفت از من زيبا تر به شمع گفتم عشق چيست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چيستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ...


اگه تو کوچه پس کوچ هاي دلم گم شدي.دنباله کسي نگرد که آدرس بهت بده چون غير از تو کسيي اونجا نيست


از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم


سال 2200 پسره از مامانش ميپرسه مامان من چه جوري به دنيا اومدم. مامانش جواب ميده از اينترنت دانلودت كردم


از گوسفنده مي پرسن سيستم دستشويي رفتن شما چيست ؟ميگه سبک گروه آريان .........دونه دونه دونه دونه دونه


اگه معلم جغرافی بودم اسمتو رو بلند ترين قله ی دنيا می نوشتم اگه معلم ادبيات بودم اسمتو تو تمام شعرام می آوردم اگه معلم شيمی بودم اسمتو در گروه حلال ترين محلول ها قرار می دادم اگر معلم زيست بودم قلبت رو از مهربون ترين قلبها می نوشتم ...


اي قشنگ تر از پريا ...شبها تو چت نري ها......اگه رفتي تو روم نري ها........اگه رفتي پي ام ندي ها...........اگه دادي ا اس ال ندي ها..........اگه دادي........اصلا به جهنم هر غلطي مي خواي بکن


midoonin chera behrooz(too film narges)moohash zoood sefid shode bood: akhe az hame zoodtar fahmide bood ke zohre khaharesh .......chiz tashif daran


Esme khodeto be akhare in list ezafe kon va send to allesh kon : behrooz/ ali /ashkan / aria / shabnam / niloofar / benyamin / yasaman / lale / katayon / mahnaz / shiva / sooroosh / ali /jlo***maryam// shadi / saber / milad/pardis/sajad/amin/reza/pariya/hamed


يه ترکه ميره سربازي .دورکلاش قرمزي.آچينو واچين. باصداي چي؟؟؟ با صدا يه مرغ دارم روزي ? تا تخم ميذاره.چرا ? تا؟؟ چون دستمال من زير درخت آلبالو گم شده. شايد پشت کوه انداختيش؟؟؟ نه خير.زنجير منو بافتيش؟؟؟ بله.بابا اومده .با کي اومده ؟؟؟ اون کيه باهاش؟ زنبيل تو دستاش..چي چي اورده؟؟؟ نخودچي کشمش..بخورو بيا .با صداي چي ؟؟ باصداي گاااااااااااااااااااااااااااو حسن چه جوره؟؟؟ آفرين گلم همرو خوندي .؟؟؟


من می خوام همیشه عاشق بمونم به تو و چشمای روشنت قسم بـا تـرانـه هـای آفـتـابـی تـو مـی تـونـم بـه صـبـح فـردا بـرسـم ایـنـهـمـه خـاطـره رو چـیکار کـنیم نمی تونیم که از اونا بگذریم واژه شـروع شـعـر مـن تـوئـی بـیـا تـا آخـر خـط بـا هـم بـریـم واسه چی می خوای که تنهام بذاری چرا باید تو رو از یاد ببرم یادمه یه روز نشستی روبروم گفتی که محاله از تو بگذرم بیا با هم آسمونو طی کنیم تو به من یه فرصت تازه بده می دونم که چشمای عاشق تو راه و رسم عاشق

تركها براي كمك به حزب الله يه بازي فوتبال دوستانه ميزارن توي شهرشون البته با بليت رايگان



هر غروب، در سکوت سرد و بي انتها در جاده هاي پـشيماني به راه مي افتم و در جاده ها ي متروک گذشته خرابه ها را مي نگرم و به خود مي گويم؛ افسوس که ديگر زمان به عقب بر نمي گردد تا دوباره گل سرخ زندگي را ببويم.کجاست آن عاشق دلباخته تا خونبهاي زندگي رااز او باز پـس بگيرم.کجاست آن گل سرخ نا مهربان تا سنگيني بار غم ها يم را در اين شب يلداي جدايي به دوشش بنهم.و.... افسوس که تصور مي کردم گل سرخ عشق تنها گل بي عيب من است و خبر نداشتم


متين ترين کلمه"عشق" است جذاب ترين کلمه "اشنايي"است پاکترين کلمه"وجدان"است تلخترين کلمه"جدايي"است زشت ترين کلمه"خيانت"است سخترين کلمه"تنهايي"است بدترين کلمه"بي وفايي"است


نه هیچ انسانی دشمن توست ، و نه هیچ انسانی دوست تو ، بلکه هر انسانی معلم توست. ترس تو است که شیر را درنده می کند ، بر شیر بتاز تا ناپدید شود


هميشه براي کسي بخند که ميدوني به خاطر تو شاد ميشه... واسه کسي گريه کن که ميدوني وقتي غصه داري و اشک ميريزي برات اشک ميريزه... براي کسي غمگين باش که در غمت شريکه... عاشقه کسي باش که دوستت بداره

No comments: