تبلیغات

Friday, August 15, 2008

16 حرفهای عاشقانه sms جوک و

تنها چیزی که می تواند در اوج لذت از زندگی ، خواب را از چشمان آدمیان برباید فقط یک چیز است . . . . . . . جیش


بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا . . . . . . . . از دستشویی بیای بیرون
مهندس شدن هست : 1) اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی... 2) یا اینکه یه شوهر مهندس پیدا کنی


تو دریای زندگی قایقت می شم فقط تو با عشقت پارو بزن ولی یادت باشه اگه دلم بشکنه قایقت سوراخ مشه...!!


فرق انسان و سگ در آنست که اگر به سگی غذا بدهی هرگز تو را گاز نخواهد گرفت حالا فرق خودت رو با سگ ها فهمیدی؟!


تو بهترین، زیباترین، مهربون ترین، خوش تیپ ترین، دوست داشتنی ترین، با شخصیت ترین دوستی که داری: منم


گردو خاک تنهایی دلم را با جذبه ی نگاهت زدودی و خانه ی قلبم را از غم ها شستی حالا که داری زحمت می کشی روی اون میزم هم یه دسمال بکش


می دونی تک زنگ یعنی چی؟
یعنی دوستت دارم، ولی پول ندارم!


اول اینو بفرستید:
می نویسم نامه ای با برگ زیتون
فراموشم نکن ای دوست شیطون
اگر جواب نداد اینو بفرستید:
پیامی فرستادم با برگ پسته
جوابم را بده گردن شکسته!


می دونی فرق تو با فندوق چیه؟ فندوق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری!


هاپ ... هاپ
هووو ... هووو
واق ... واق
اووو ... اووو

خوب اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی می شی!


شنیدم خاطر خواهام دارن خودکشی می کنن، اس ام اس دادم ببینم چه طوری؟
خر جهان گم شده
..
می دونی چقدر دوستت دارم؟
به اندازه تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفس هات ضربدر تعداد ستاره های آسمان ضربدر صفر!

مراقب بچه ها باشید تا گلها رو نچیینند...
اشتباه نکن! شهردار نیستم، فقط نگران خودم هستم!
ی عشقتقدیم تو باد... عشقش مال خودت، ولی یادت نره گونی شو پس گونی عشق تقدیم تو باد... عشقش مال گیش هم برای نون خشکات!
عشق مثل بادی است که در دل می پیچد.
اگر نگهش داری خود آزرده می شوی
و اگر رهایش کنی دیگران!


تو که از کوچه ی مشتاق دلم می گذری
کوچه بن بست است باید دور بزنی!


دوستی من و تو مانند میخ طویله ایست که هیج کره خری قادر به کندن آن نیست!



همیشه عکس همسرت رو توی کیفت داشته باش تا هر وقت مشکلی داشتی ببینیش و یادت بیاد که مشکل بزرکتری هم هست!!!!!!!!

عشقت را نصیب کسی کن که لایق ان باشد نه تشنه ی ان زیرا هر تشنه ای روزی سیراب میشود.



خیلی پستی . . . . . . . . . و بلندی بایدرفت تا به گلی چون تو رسید…!!


قصه از کجا شروع شد…. از چت و میل شبونه…. از پی ام دادن تو روم و…..یه سلام عاشقونه آن شدم به مهربونی….تا بگم با تو می چتم….تا بگم بمونی آنلاین….ای فرند لیست قشنگم بازم آف عاشقونه….ایمیل های بی نشونه….این یاهو کاشکی ….همین جوری بمونه بازم آف عاشقونه….ایمیل های بی نشونه…..این یاهو کاشکی …..همین جوری بمونه

َیارو داشته هلو می خورده، به وسطش که می رسه میگه ای ول، گردو هم داره

No comments: