تبلیغات

Wednesday, September 27, 2006

7 حرفهای عاشقانه sms جوک و



دوست دختر بسیجیه واسش بوس می فرسته بسیجیه جا خالی می ده می گه: یازهرا

به يه زنه مي گن خودتو چتوري مي شوري؟ مي گه حميييييييييييييييد


من به دو چيز عشق مي ورزم يکي تو و ديگري وجود تو به دو چيز اعتقاد دارم يکي خدا و ديگري تو من در اين دنيا دو چيز مي خواهم يکي تو و ديگري خوشبختي تو من دنيا را براي دو چيز مي خواهم يکي تو و ديگري با تو


ghanone 4 pesarkhaleye niyoton age betuni ba sor-ate noor be tamame eftekharatet berini behet migan: Zeinodin Zeidan


: sale 2200; bache az pedar madaresh miporse: man che jo0ri be doniya o0madam? pedar: az internet downloadet kardam


zendegi ejbar ast .......marg entezar...eshgh yekbar........fekre to tekrar ast...jodayi doshvar ast..kash gonahi konam ke mojazatash tabeid be ghalbe too bashad

goli gom kardeam dar bagh hasti khodet ro loos nakon oon gol to nisti


گلی مثل گلای قشنگه قالی . تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی ......اصلا تو خود فرش پاتریسی .........همون که یه تختش کمه


هميشه همينطور بوده است! عاشق كه مي شوي رهايت ميكنند. گويي مي آزمايندت. رهايت ميكنند تا ايمان بياورند كه باز ميگردي. رهايت ميكنند تا خود نيز بداني كه در بندي و راهي جز بازگشتت نيست. در بند آن چشمان زيبا و صدايي كه آرام است و دلنشين و ترا با عشق پيوند ميدهد. و همواره ميدان عشق همين بوده است. عاشقت كنند و رهايت سازند. اي سرنوشت، مرد نبردت منم بيا...............زخمي دگر


تا حالا کفشاتو نگاه کردي ؟؟ دو تا عاشق.دوهمراه که بي هم مي ميرن.با هم خاکي ميشن,بدونه هم زيره بارون نميرن, کاش آدما هم يه کم از کفشاشون ياد بگيرن


سيب: سرزنده و شاد - هلو: ملوس و دوست داشتني - ليمو: تلخ و بداخلاق - گوجه سبز: لجباز و يه دنده - خربزه: شيرين و خسته كننده - توت فرنگي: جذاب و مغرور - پرتغال: باهوش و زيرك - خيار: ساكت و تنها - كيوي: بزدل و بي وفا...(ها من كدومم؟؟؟؟ اول جواب بده بعد واسه همه بفرست )... ممنون


age khasty ye kasi - asheghe hamnafasi - omresho heyroonet kone - joonesho ghorboonet kone ... jone madaret roo man yeki hesab nakon .

بي تو من مي ميرم وقتي تو آمدي و دست نيازت را به سويم دراز کردي ، گفتم ــ از قفس چه مي داني ؟ گفتي : آزادي ــ از تنهايي ؟ گفتي : همزباني ــ از محبت ؟ : عشق ــ از دوستي ؟ : صداقت ــ از بهار ؟ : طراوت ــ از سفر ؟ : انتظار ــ از جدايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ : ........ باز هم گفتم جدايي ؟ سکوت تو مرا شکست و به گريه انداخت . به چشمانت نگاه کردم و گفتم بگو ... تو آغوش به رويم گشودي و گفتي : جدايي ، هرگز ... بي تو من مي ميرم



اگر سهم من از اين همه ستاره فقط سوسوي غريبي است، غمي نيست. همين انتظار رسيدن شب برايم كافيست


خواستم هديه أي برايت بفرستم گل گفت مرا بفرست با عطر خود او را شاد سازم گفتم او خود گل است خار گفت مرا بفرست تابه چشم دشمنانش فرو روم گفتم او انقدر مهر بانم است كه دشمن ندارد بلبل گفت مرا بفرست تا برايش اواز خوانم گفتم او خوش صداصت ناگاه صداي تاب تاب قلبم بود كه مي گفت مرا بفرست تا دوستش بدارم پس خالصانه به تو تقديم مي كنم


اگر سهم من از اين همه ستاره فقط سوسوي غريبي است، غمي نيست. همين انتظار رسيدن شب برايم كافيست


torke mire balaye pol abere piade vaimise, mige: khob.... hala man kharam?...... man nafahmam?....... akhe mage shoma inja rood khoone mibinid ke pol zadin


گه کسي دستهات رو گرفت – قلبت لرزيد ‚ عجله نکن !!! شايد بابا برقي باشه


شرکت نوکيا براي رفاه حال اس ام اس نويسان محترم ايراني يک گوشي جديد طراحي کرده که با فشردن تنها يک دکمه مي نويسه "يه روز يه ترکه


ازدواج در ضرب‌المثل‌هاي جهان 1-هنگام ازدواج بيشتر با گوش هايت مشورت كن تا با چشم هايت.( ضرب المثل آلماني) 2 - مردي كه به خاطر " پول " زن مي گيرد، به نوكري مي رود. ( ضرب المثل فرانسوي ) ?- لياقت داماد ، به قدرت بازوي اوست . ( ضرب المثل چيني ) ?- زني سعادتمند است كه مطيع " شوهر" باشد. ( ضرب المثل يوناني ) 5- زن عاقل با داماد " بي پول " خوب مي سازد. ( ضرب المثل انگليسي ) 6- زن مطيع


ايرانيها را به چهار طريق مي توان شناخت 1- زير شلواري راه راه آبي دارند 2- وقتي بستي ليواني را باز مي كنند درش را ليس ميزنند 3- هر بار كه يك قلوپ نوشابه ميخورند به شيشه نگاه مي كنند 4- تو چهارچوب در وا مي ايستند و ميگند بفرماييد تو


عجب دنياي حيرت آوريست اين دنيا که ماهيانش قهوه مينوشند ، کودکانش بي شيرند ، خوکهايش را با سيب زميني مي پرورانند و آدم هايش را با حرف


توي مرداب نگاهت يه نفر داره ميميره/ دست و پا ميزنه اما واسه موندن ديگه ديره/ يکي اينجا روبرومه که خراب آرزوشه/ يه مسافر غريبست که با مردم نميجوشه/ يکي که به خاطر تو با يه دنيا در ميوفته / حتي واسه بي وفائيت شعر عاشقونه گفته/ روبروم نشسته بي تو زل زده به چشماي من/ ميگه با سرخي آواز تلخي سکوت و بشکن/ اون منم همون که عشقت مثه آينه روبروشه/ اون منم همون غريبه که با هيچ کس نمي جوشهb


من عشق را در تو تو را در دل دل را در موقع تپيدن وتپيدن را به خاطر تو دوست دارم من غم را در سکوت سکوت را در شب شب را در بستر وبستر را براي انديشيدن به خاطر تو دوست دارم من بهار را به خاطر شکوفه هايش زندگي را به خاطر زيبايي اش و زيباييش را به خاطر تو دوست دارم من دنيا را به خاطر خدايش خدايي که تو را خلق کرد دوست دارم


يک دوخترئ هستم دکترا از معالجه من نا اميد شدند خواب بودم که حضرت زينب(س)ابي در گلويم ريخت و خوب شدم و از من خواست اين معجزه را بنويسم و پخش کنم اول بدست کارمندئ رسيد ولئ اعتماد نکرد و همسرش را از دست داد بعد بدست مردي رسيد باور کرد 45 ميليون بدست اورد ولي پخش نکرد و فرزندش را ازدست داد




اگه ديدی يه روز به سيخ کشيدنت ناراحت نشو آخه خيلی جيگری


دختربازى بچه بسيجى:خواهرافتخار ميدين دو2ركعت نمازشب درخدمتتون باشيم


خدايا آنکه در تنهاترين تنهاييم تنهاي تنهايم گذاشت خواهشي دارم... تو در تنهاترين تنهاييش تنهاي تنهايش نذار


دايي مي ره اردبيل نون بگيره چادر سر مي کنه تا اونو نشناسن تو صف خودش رو مي چسبونه به يه خانوم توپولي .خانومه مي گه:علي ول کن منم رضازاده


to zendegi donbale kesi nabash ke betoni ba oon zendegi koni donbale kesi bash ke natooni bedone oon zandegi koni


روزگاريست همه عرض بدن مي خواهند / همه از دوست فقط چشم و دهن مي خواهند // ديو هستند ولي مثل پري مي پوشند / گرگ هايي که لباس پدري مي پوشند // آنچه ديدند به مقياس نظر مي سنجند / عشق ها را همه با دور کمر مي سنجند // خوب طبيعيست که يکروزه به پايان برسد / عشق هايي که سر پيچ خيابان برسد


اي کساني كه با چراغ هاي خاموش چت ميکنيد... بهراسيد که خداوند شما را رسوا خواهد کرد... آيه‌ي 13 –سوره‌ ياهو‌


فوشهاي تركها!!!:1.ازجلوچشمهام خفه شو! 2.كثافت مرض !!!3.پاتو از روبوق بردار!!4.گردن درازى ميكونى!5.زبون كلفت


هيچ كس در باغ تنهايي من نونهال آشنايي رو نكاشت كوله بار غربتم رو لحظه اي دست مهرباني بر نداشت برف روب غصه ها اندوه را روي بام ديده ام پارو نكرد مهرباني در حياط سينه ام جاي پاي غصه رو جارو نكردازتودلگيرم ولي بازتورا ديدم و گفتم: بي توميميرم


اينو آرووم بگوووو (خدايا من عاشق توام و به تو نياز دارم، هم اينك به قلبم بيا) اينو واسه اد ليستت بفرست تا امشب يه معجزه ببيني، بهش شك نكن. حقيقت داره


يه سوال که سالهاست مثل خوره افتاده به جونم اينه که گاو حسن که نه شير داره نه پستون چطوري شيرسو بردن هندستون omid varam shoma javabesho bedonin


ترکه داشته چاي هم مي زد مي بينه زياد شيرين شده دو تا دور برمي گردونه قاشقش رو


تركه اس ام اس مي زنن بهش مي گن بابا شدي . خوشحال مي شه ميگه پس به زنم چيزي نگيد مي خوام غافلگيرش کن

No comments: