تبلیغات

Friday, November 10, 2006

10 حرفهای عاشقانه sms جوک و

کاش می شد قلب ها آباد بود ! کینه و غمها به دست باد بود ! کاش می شد دل فراموشی نداشت ! نم نم باران هم آغوشی نداشت ! کاش می شد کاش های زندگی ! گم شوند پشت نقاب بندگی ! کاش می شد کاش ها مهمان شوند ! در میان غصه ها پنهان شوند ! کاش می شد آسمان غم گین نبود ! رد پای قهر و کین رنگین نبود
سنگ قبر من بنويسـيد خسته بود اهــل زمين نبود نـمازش شــكســته بود
بر سنگ قبر من بنويسيد شيشه بود تـنها از اين نظر كه سـراپا شـكســته بود
بر سنگ قبر من بنويســـــــيد پاك بود چشمان او كه دائما از اشك شسـته بود
بر سنگ قبر من بنويســيد اين درخت عمري براي هر تبر و تيشه، دســــته بود
بر سنگ قبر من بنويســــــيد كل عمر پشت دري كه باز نمي شد نشسته بود
یک روز تو جهنم همدیگر رو می بینیم آخه هر دوتامون جهنمی هستیم تو به جرم اینکه قلب منو دزدیدی من به خاطر اینکه به جای خدا تو رو پرسدیدم

کی بود٬ یکی نبود اونی که بود تو بودی٬ اونی که نبود من بودم یکی داشت٬ یکی نداشت اونی که داشت تو بودی٬ اونی که کسی به جز تو نداشت من بودم یکی خواست٬ یکی نخواست اونی که خواست تو بودی٬ اونی که بی تو بودن رو نخواست من بودم یکی آورد٬ یکی نیاورد اونی که آورد تو بودی٬ اونی که به هیچکس جز تو ایمان نیاورد من بودم یکی برد٬ یکی باخت اونی که برد تو بودی٬ اونی که دل به تو باخت من بودم یکی گفت٬ یکی نگفت اونیکه گفت
تو بودی٬اونی که .....
asheghan danand ghame majnone bi leyli ra digaran che danand ke majnone ma che goyad harke ra ke az eshgh dam zanad ashegh nist (nist) ashegh be aan goyand ke darde eshgh bedanad((Send 2 all))((£.G))
سريال نرگس خيلي هم نکات آموزنده اي داشت: 1- معني استراحت مطلق زن باردار را فهميديم!! 2- طريقه گوش دادن به صداي قلب جنين را فهميديم!! 3- اقتدار پليس را درک کرديم (فردا صبح که از مرز رد شد، عکسشو به تمام "پليسهاي تهران" ميديم!!) 4- معني وکيل زبردست را فهميديم (هدايت:شما هيچ مدرکي نداريد!!) 5- معني بچه هشت ماهه به دنيا آمده را فهميديم تازه اونم با النگو!! 6- معني ازدواج موفق را فهميديم (احسان : سمانه جان !من خستم مي رم ?
پس از منفي شدن جواب آزمايش ايدز بهروز، موجي از شادي و شعف شهرستان قزوين را فراگرفت
اگرمي خواهيد ديگران را حرص بدهيد .... 1.قبل از شروع امتحان از اطرافيانتان چند تا سوال پيچيده که در پاورقي بوده بپرسيد... بعد وقتي همه رو به جون هم انداختيد با خيال راحت براي امتحان تمرکز کنيد... 2-وقتي زنگ آيفون را ميزنيد و در را برايتان باز مي کنند دوباره زنگ بزنيد و بگوييد: ممنون! باز شد! -3.وقتي ميخواهيد تلويزون رو خاموش کني صداشو تا آخرين شماره ببريد بالا تا نفر بعدي که مياد روشن کنه برق از سه فازش بپره
روزی مرگ از زندگی سوال کرد چرا همه از من گریزانند و تو را دوست دارند زندگی در جواب گفت زیرا تو یک حقیقتی ومن یک دروغ
آدمک آخر دنیاست بخند ادمک مرگ همین جاست بخند آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل تو تنهاست بخند دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند
راستي لاک پشت ها هم عاشق ميشن؟ميدوني براي اونا تحمل شکست ساده تره اخه حداقل عشقشون اونارو اروم اروم ترک ميکنه
اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به يکديگر نامحدود می شود
حاجي ميره پشت بوم ماه رو براي عيد فطر رو يت كنه, خشتكش پاره بوده.. از پايين صدا ميزنن:حاجي پيداس! ميگه: من كه نديدم ...هر كي ديد بخوره .!!!
سلام اين چند تا جمله ناب را بخونيد وواسه دوستاتون بفرستين: 1-مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما 2- صفا فقط صفاي مورچه که هر وقت گريه کرد هيچکس اشکش نديد 3- رفيق فقط کلاغ نه بخاطر سياهيش به خاطر يه رنگيش 4- معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکي بودنش 5- يه رنگي فقط يه رنگي ديوار که هرچي مردو نا مرده بهش تکيه ميدن 6- نامردارو خيلي دوست دارم چون اگه نباشن مردا مشخص نمي شن .7- به خاطر خیار نه به خاطر خیار بودنش بلکه به خاطر یارش 8- به خاطر درخت نه بخاطر درخت بودنش به خاطر اینکه ریشه هاش کون زمین پاره کرده
ان روزي که ما را افريدي **** به غير از معصيت چيزي نديدي **** خداوندا به حق هشت و چارت **** زما بگذر شتر ديدي نديدي


اگر سهم من از اين همه ستاره فقط سوسوي غريبي است، غمي نيست. همين انتظار رسيدن شب برايم كافيست
عاشقانه ترين نگاهم را روي قايقي از باد نشاندم و پارو زنان سوي تو فرستادم وقتي به ساحل نگاه تو رسيد تو چشمانت را بستي و قايقم غرق شد .
چنان غرق نگاهت شدم که هيچ غريق نجاتي کار از پيش نبرد .
به ظاهر قضيه نگاه نمي كردند! گفتم: يك پژو پرشياي صفر كيلومتر كنار خيابان پارك شده بود، شخصي با پاره آجر به جان آن افتاد و ماشين را درب و داغون كرد. از او پرسيدند اين چه كاريه؟ جواب داد؛ مگه اين ماشين شوكت نيست؟!
دختر تهرانيه تو خيابون ميرفته يهو يه پسره محکم بغلش ميکنه دختره ميگه ببين تا هزار ميشمارم اگه ولم نکني جيغ ميزنم
يه روز دوستي از عشق پرسيد: فرق ما دو تا چيه؟ عشق گفت:تو با يه سلام شروع مي شي ولي من با يه نگاه. عشق از دوستي پرسيد: حالا از نظر تو فرق ما دو تا چيه؟ دوستي گفت:من با يه دروغ تموم مي شم و تو با مرگ
ای عشق مدد کن به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به پایان برسیم یا من برسم به یارو یا یار به من یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

سلام،ميدوني رفيق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانايي هم معني نداشت. اگه زشتي نبود زيبايي هم بي معني بود. ميبيني؟ دنيا به تو هم نياز داره
اگر براي 25 نفر دعاي حضرت يونس را بفرستي همين امشب خبر خوشي را ميشنوي( لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمي ) خواهشن کوتاهي نکن انجام بده..... امتحانش مجاني بود منم سند كردم ببينم چي ميشه
ميشه مثل يه قطره اشك بعضيهارو از چشمات بندازي!!! ولي هيچوقت نميتوني جلوي اشكي رو بگيري كه با رفتن بعضي ها از چشات جاري شده
شا پري قصه ي من چرا دلت هوايي شد د ست کد وم غريبه اي با عث اين جدايي شد اين طوري بي تا بي نکن گريه به چشمات نمي يا عاشق تو پر زد و رفت ديگه سراغت نمي ياد عيبي نداره گل من اگه دلت سنگي شده اگه که سهم هر شبت گريه و دل تنگي شده
عشق مثل يک ساعت شني مي ماند همزمان که قلب را پر مي کنذ مغز را خالي مي کند
: ye rooz ye torke gooz mikone bachehash mikhandan mige khodaya in shady roo az ma nagir
be dalile hozore anooshe ansari dar mah olamae eslam hazer be royate mah nahsodand pas ta bazgashte anooshe khanom mahe mobarake ramzan be tavigh mioftad
شاید اشتباهه اما عاشقا دروغ میگن ادمای مهربون و با وفا دروغ میگن اونا که می گن تا همیشه دیوونتن بذار بی پرده بگم که به شما دروغ می گن اونا که می ان به این بهونه که اومدن از توی شهر قشنگ قصه ها دروغ می کن اونا که فدات بشم تکیه کلامشون شده به تموم اسمونا به خدا دروغ میگن اونا که با قسم و ایه می خوان بهت بگن تا قیامت نمیشن ازت جدا به خدا دروغ میگن
یه حرف ساده: انسانها چنان سرگرم تغییر دادن شرایط زندگی هستند که خود را فراموش میکنند. یه حرف دیگه:دلهایی که به واسطه غم بهم گره میخورند،در شوکت شادمانی از هم جدا نخواهند شد. یه حرف دیگه: دوستی مسئولیتی شیرین است،نه یک فرصت.

dokhtari ehtiyaje fori be koliyedare..........gorohe khoniye O+ ..........age mitoonid nejatesh bedid ba shomareye zir tamas begirid.........dar gheyre in sorat hadeaghal send 2 allkonid ...........09155471345 (send too alleshkon madyonet nemikonam ama zarar ham nadare send too alll koni vahidjo0n
ye rooz ye torke gooz mikone bachehash mikhandan mige khodaya in shady roo az ma nagir
be dalile hozore anooshe ansari dar mah olamae eslam hazer be royate mah nahsodand pas ta bazgashte anooshe khanom mahe mobarake ramzan be tavigh mioftad
عشق مثل يک ساعت شني مي ماند همزمان که قلب را پر مي کنذ مغز را خالي مي کند
یه حرف ساده: انسانها چنان سرگرم تغییر دادن شرایط زندگی هستند که خود را فراموش میکنند. یه حرف دیگه:دلهایی که به واسطه غم بهم گره میخورند،در شوکت شادمانی از هم جدا نخواهند شد. یه حرف دیگه: دوستی مسئولیتی شیرین است،نه یک فرصت.
شاید اشتباهه اما عاشقا دروغ میگن ادمای مهربون و با وفا دروغ میگن اونا که می گن تا همیشه دیوونتن بذار بی پرده بگم که به شما دروغ می گن اونا که می ان به این بهونه که اومدن از توی شهر قشنگ قصه ها دروغ می کن اونا که فدات بشم تکیه کلامشون شده به تموم اسمونا به خدا دروغ میگن اونا که با قسم و ایه می خوان بهت بگن تا قیامت نمیشن ازت جدا به خدا دروغ میگن
هيچ کس ويرانيم را حس نکرد... وسعت تنهائيم را حس نکرد... در ميان خنده هاي تلخ من.. گريه پنهانيم را حس نکرد... در هجوم لحظه هاي بي کسي... درد بي کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پايانيم را حس نکرد

Midooni Ramze Movaffaghiat Chie? ... .. .. . . . . Nemidooni?! . . . ..............................................................
......................
.................
............
......,,..................
...................... Ramzesh Ine : 3249863498324698324 6983264983249982 34832984632498



اي کساني كه با چراغ هاي خاموش چت ميکنيد... بهراسيد که خداوند شما را رسوا خواهد کرد... آيه‌ي 13 –سوره‌ ياهو‌

torke mire balaye pol abere piade vaimise, mige: khob.... hala man kharam?...... man nafahmam?....... akhe mage shoma inja rood khoone mibinid ke pol zadin
اگر سهم من از اين همه ستاره فقط سوسوي غريبي است، غمي نيست. همين انتظار رسيدن شب برايم كافيست
age khasty ye kasi - asheghe hamnafasi - omresho heyroonet kone - joonesho ghorboonet kone ... jone madaret roo man yeki hesab nakon .
هميشه همينطور بوده است! عاشق كه مي شوي رهايت ميكنند. گويي مي آزمايندت. رهايت ميكنند تا ايمان بياورند كه باز ميگردي. رهايت ميكنند تا خود نيز بداني كه در بندي و راهي جز بازگشتت نيست. در بند آن چشمان زيبا و صدايي كه آرام است و دلنشين و ترا با عشق پيوند ميدهد. و همواره ميدان عشق همين بوده است. عاشقت كنند و رهايت سازند. اي سرنوشت، مرد نبردت منم بيا...............زخمي دگر



سريال نرگس خيلي هم نکات آموزنده اي داشت: 1- معني استراحت مطلق زن باردار را فهميديم!! 2- طريقه گوش دادن به صداي قلب جنين را فهميديم!! 3- اقتدار پليس را درک کرديم (فردا صبح که از مرز رد شد، عکسشو به تمام "پليسهاي تهران" ميديم!!) 4- معني وکيل زبردست را فهميديم (هدايت:شما هيچ مدرکي نداريد!!) 5- معني بچه هشت ماهه به دنيا آمده را فهميديم تازه اونم با النگو!! 6- معني ازدواج موفق را فهميديم (احسان : سمانه جان !من خستم مي رم خونه تو پيش نرگس بخواب

وقتي دلتنگ شدي به ياد بيار كسي رو كه خيلي دوستت داره وقتي نااميد شدي به ياد بيار كسي رو كه تنها اميدش تويي وقتي پر از سكوت شدي به ياد بيار كسي رو كه به صدات محتاجه وقتي دلت خواست از غصه بشكنه به ياد بيار كسي روكه توي دلت يه كلبه ساخته بود وقتي چشمات از تصويرم تهي شدند به ياد بيار كسي رو كه حتي توي عكسش هم بهت لبخند مي زنه

غرورت را به خاطر دل کسي که دوستش داري بشکن ولي هيچ وقت دل کسي را که دوستش داري به خاطر غرورت نشکن

تقدير چنين بود كه پروانه بسوزد ... رنگين پر.آن عاشق ديوانه بسوزد ... تقدير چنين بود كه بلبل در زمستان ... از ماتم گل در بر گلخانه بسوزد ... اين بود كه ساقي زغم عشق ... شب تا به سحر گوشه ي ميخانه بسوزد ... اين است ستمكاري تقدير ... عاشق زغم ابر جانانه بسوزد

جوان بودم هواي يار كردم خودم را خسته و بيكار كردم/دلم را ز غم انبار كردم خدايا من چرا اين كار كردم /غلط كردم غلط كردم هواي يار كردم

goftam to shirine mani.........gofty to shir farhadi mage?..........goftamkharabat mishavam..........gofti to abadi mage?...........goftam nadadi del be man..........gofty to jan dadi mage?............goftam ze kuyat miravam......gofty to azadi mage?.........goftam faramusham makon.........gofti to dar yadi mage?............goftam khamusham salha............gofti to faryadi mage?...........goftam ke in offo bekhun..........gofty ke allafam mage؟

مردها در قاموس مردانگي به وسعت قابل توجهي نامردند و تنها خود را در مقابل قلب فريب خورده يک زن مرد مي دانند
پاسدارانم روزگارم بد نيست دويست و شيشي دارم، نوک مداد شيشه دودي و صافکارش هم در اين نزديکياست: بعد از اين چهارراهها، نبش آن برج بلند اهل پاسدارانم پيشهام الواطي است گاهگاهي چرخکي ميزنيم، توي شهر، با بچه ها تخته گاز ميگذريم از کوچه ها تا دل همسايه مان آب شود چه باحاله، چه باحاله .... ميدانم بهتر از پيکان است مرده شورش ببرند، باز باک اش خالياست

Vaghty gofty andazeye 1 donya dooset daram taze fahmidam ke chera migan 2nya kochike !!!
az konj labat boseh chond ghand ghereftam az ghand labat man maraz ghand gereftam
مواظب کلماتت باش آنها اعمالت مي شوند. مواظب اعمالت باش آنها عاداتت مي شوند. مواظب عاداتت باش آنها شخصيتت ميشوند. مواظب شخصيتت باش آن سرنوشتت مي شود

روزي روزگاري دريا با آواي خشمناكش در ميانمان بود صيادان همچنان نام تو را به آواي بلند مي خواندند تا كف ها را آرام كنند
Boro sare mikroskop........rafti...........chi mibini............ye zare kochik............midoni chiye???...............are???.............yekam fekr kon..................un dele mane ke barat 1 zare shodeeee

No comments: