تبلیغات

Thursday, December 21, 2006

11 حرفهای عاشقانه sms جوک و


نبودم... مدت هاست که ديگر نيستم شايد از همان زمان که دلم برايت تنگ شد و تو يواشکی به من و دلم خنديدی و من يواشکی دلم گرفت طفلکی دلم يواشکی شکست غمی نيست از همان زمان که من و شکسته هايم خاطره شديم بر هر چيز که رنگ و بوی تورا ميدهد خط قرمز کشيدم و حالا ..حسم بی تو ديدنی است پرواز يا سقوط !؟ نميدانم

پس از پخش فيلم زهره دختر شوکت بازيگران سريال نرگس نظر خود را راجع به اين موضوع اعلام داشتند: شوکت:شانس اوردم فيلم من با زن دومم پخش نشد__ بهروز:زهره آبجي من نيست بلکه دختر باباست__مادر بهروز:من زهره را نزاييدم_مجيد:پس بگو چرا بچه من شبيه من نيست_ابراهيمي:فينيتو_دوست بهروز:من فيلمشو در بازار پخش کردم_نسرين:پولش خوب بود؟_نرگس:درهاي توبه خداوند به روي زهره باز است



تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دام زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ... تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد

کاشکي مانيتورت بودم هميشه رخ به رخت بودم ... کاشکي که کيبوردت بودم هميشه زير انگشتات بودم ... کاشکي که هدفونت بودم هميشه در گوشت بودم ... کاشکي که موست بودم هميشه تو مشتت بودم ... کاشکي پسووردت بودم هميشه توي فکرت بودم ...

هنوز هم وقتي قلب شيشه اي احساسم را با سنگ نا مهربانيها مي شکنندشمع آرزو هايم را با جرقه اشک روشن مي کنم و در اقيانوس ژرف خيالسوار بر زورق انديشه تا فراسوي دشت آرزوها سفر مي کنمراستي چه خوب بود اگر من هم بالهائي به سپيدي نور و به لطافت پر پروانه داشتمدر اين صورت تا آبي آسمان عشق تا سرزمين کبوتران عاشق آنجا که کينه و ريا جواز ورود ندارد چرخ مي زدم آنجا که پلاک خانه دلها عشق است


روزی سر بر خواهم آورداز لابه لای ابرهای سر درگم و بی نشانو اوج را حس خواهم کرداوج وجود اوج هستی و...من یک زمینی امپاهایم گرما و سرما را حس کرده اندگاه خارهای زمین پاهایم را آزرده اند وگاه گاهی سبزه با طراوتشآرامش را برایم به ارمغان آورده استهمیشه آسمان را در آغوش گرفته امو هماره او را در آغوش می فشارمتا اینکه روزی برسد که با او یکی شوم.



يکي از خدا مي پرسه :اي خدا???????? سال برات چقدره؟ خدا ميگه يک دقيقه .بدش مي پرسه???????? دلار برات چقدر ارزش داره؟خدا ميگه ? سنت.ميگه پس اي خدا واسه من ? سنت بده خدا ميگه باشه فقط ? دقيقه صبر کن


پول نداره ، خونه نداره ، موبايل نداره ، قيافه نداره ، کامپيوتر داره ولي پول کارت اينترنت نداره ، همه جا پياده ميره آخه ماشين نداره ، جوک زياد ميگه ولي اصلا خنده نداره ، خيلي وراجي ميکنه ولي منو که مي بينه زبون نداره ، آهنگ زياد ميخونه ولي صدا نداره ، ميگه منو دوست داره ولي دوسم نداره ، يه زماني منو داشت ولي حالا منم نداره ، هنوز دوسش دارم ولي لياقت نداره ، همه ي اينا دروغ بود هيچکدوم حقيقت نداره ، چون دل من کسي رو به جز تو دوست نداره

اگه کسي بهت گفت اسگول ناراحت نشو اسگول نام يه پرنده بسيار زيباست که تابستان ها دانه جمع مي کنه قايم مي کنه زمستانها نمي تونه پيداشون کنه



يه روز يه جوان ايراني اکس ميخوره فکر ميکنه کار پيدا کرده



zendegi 3 bar behet doroogh migeh........... 1-vaghty be donyat miaeh....... 2-vaghty asheghet mikoneh...... 3-vaghti zendegito azat migireh ta behet begeh hamash khabi bodo bas......



بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است بوسه بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموي توست اما ريشه ي عمر من است


نگاهي آشنا به ياس کردم ..تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقي را پاس کردم


زندگي 3 ايستگاه داره!عشق...جدايي....و مرگ آقا قربونت ايستگاه اول پياده مي شيم


يه روز يه آقاميره ثبت احوال مي خواد اسمشو عوض كنه مي گن اسمت چيه ميگه اكبر ان چهره ميگن حق داري چي مي خواي بزاري ميگه اصغر ان چهره

تركه با احساسات دوست دخترش بازي مي كنه 3 بر 1 شكست مي خوره


بخشندگي را از گل بياموز، زيرا حتي ته كفشي كه لگدمالش مي‌كند را هم خوش بو مي‌كند


از زندگي هر انچه لياقتش را د اريم به ما ميرسد نه انچه که ارزويش را داريم


اگر دختري به دنيا امدبه اوشير سگ بدهيد شايد رسم وفا بياموزد


مرغ و خروس با هم ميرن مغازه مواد پروتئيني. خروسه ميگه ببخشين يك كيلو تخم مرغ بدين. فروشنده بهش ميگه بابا شما ديگه چرا؟ مرغه با خجالت ميگه آخه ما هنوز نامزديم


دانشمندان پي بردند که کوني ها يک ساعت قبل از زلزله از وقوع آن با خبر ميشوند.... مردونه هواي ما رو داشته باش


به يه خروس ميگن ما يک مرغ داريم روزي دو تا تخم ميکنه, خروسه ميگه: منم دو تا تخم دارم روزي صدتا مرغ ميکنم


سلام،خوبي؟يه سؤاله جنسي داشتم روم نميشه از کسي بپرسم،تنها کسي که ميتونه کمکم کنه تويي، فقط خواهش ميکنم به کسي نگو. . . . . جنسه شلوارت چيه؟

ميخوامت نه به خاطر رفاقتت... نه به خاطرصداقتت... نه واسه شرافتت... ظرافتت... رشادتت... حسادتت... ميخوامت فقط به خاطر خود کثافتت


خرس‌ها با يه ظرف عسل خر ميشن، اسب با چند حبه قند، سگ با يه مقدار استخوان، مرد با زن زيبا، زن با تمجيد، راستي تو هنوز موز دوست داري؟



جاي د سته گلي که فردا بر قبرم نثار مي کني , امروز با شاخه گلي کوچک يادم کن. به جاي سيل اشکي که فردا بر مزارم ميريزي . امروز با تبسمي شادم کن. به جاي آن متن هاي تسليت گونه که فردا در روزنامه ها برايم مينويسي. امروز با پيام کوچکي خوشحالم کن. من امروز به تو نياز دارم نه فردا

هميشه حرفي رو بزن که بتوني بنويسيش چيزي رو بنويس که بتوني پاش امضا کني چيزي رو امضا کن که بتوني پاش بايستي


ارزش يک ماه را مادري که بچه اش ناقص به دنيا آمده مي داند ... ارزش يک هفته را سر دبير يک هفته نامه مي داند .... ارزش يک دقيقه را مسافري که از قطار جا مانده است مي داند .... ارزش يک ثانيه را کسي که از تصادف جان سالم به در برده مي داند ....توجه داشته باشيد که زمان گنج بزرگي است گنجتان را مفت از دست ندهيد .... باز هم به ياد داشته باشيد که زمان براي هيچ کس منتظر نمي ماند


اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست....او جايگزين تمام نداشتنه هاي من است.


در خواب ناز بودم شبي.... ديدم كسي در ميزند.... در را گشودم روي او ...ديدم غم است در ميزند اي دوستان بي وفا...از غم بياموزيد وفا..غم با آن همه بيگانگي..... هر شب به من سر مي زند


بـاهـات نبـودم ، برات که بودم اگه چشمات نبودم ، نگات که بودم ، هـمه ي گـفـتـني هـام فـقط تـو بودي اگه حرفات نبودم ، صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم ، يه راه که بودم اگه گريه نبودم ، يه آه که بودم ، تو خودت مثـل روز آفتابي هستي اگه خورشيد نبودم ، يه ماه که بودم ، مي تونستي واسه من يه چاره باشي توي آسـمـون دل


darajate divonegi:1)gij 2)kheng 3) pape 4)youl 5)oskol 6) shaskol 7)gagol 8)tork 9) lor 10) harki in offo ta akhar bekhone...!



ای آنکه همیشه آرزویت دارم با تو هر شب و روز آرزویی دارم نه قدرت آمدن به سویت دارم نه طاقت ندیدن رویت دارم نمی دانم گناهم چسیت که تنهایم گناهم این این است که دوستت دارم

به ترکه ميگن با ماتيز جمله بساز :ميگه دزد اومد خونه ما نتونست دزدي کنه گرفتيمش !!ميگن اينکه ماتيز نداشت :ميگه خوب ماتيز بوديم ديگه

روزگاري در گوشه اي از دفترم نوشته بودم...... تنهائي را دوست دارم چون بي وفا نيست تنهائي را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام تنهائي رادوست دارم چون عشق دروغين درآن نيست تنهائي را دوست دارم چون خدا هم تنهاست تنهائي را دوست دارم چون در خلوت وتنهائيم در انتظار خواهم گريست وهيچ کس اشکهايم را نميبيند اما از روزي که تو را ديديم نوشتم ازتنهائي بيزارم


دوست داري بگم مي خوام هر روز صبح با صداي تو بيدار بشم........بعد بفهمي با ساعتم بودم!!!!!! دوست داري بگم چرا رفتي؟؟؟؟ بعد بفهمي با برق بودم!!!! دوست داري بگم هرجا باشي پيدات مي کنم..... بعد بفهمي با دسته کليدم بودم!!!!! دوست داري بگم دوستت دارم بعد فکر کني با........نه! ايندفعه با خودتم


مواظب افکارت باش آنها تبديل به کلمات ميشوند. مواظب کلماتت باش آنها اعمالت مي شوند. مواظب اعمالت باش آنها عاداتت مي شوند. مواظب عاداتت باش آنها شخصيتت ميشوند. مواظب شخصيتت باش آن سرنوشتت مي شود


به تركه ميگن چرا ميري دستشويي در رو نمي بندي ؟ ميگه : نه بابا مي خواي من در رو ببندم كه تو بياي از سوراخ كليد نگاه كني


رشتيه به باجناقش ميگه خجالت نميکشي؟ باجناقش ميگه چرا؟ رشتيه ميگه :آخه زنم خالکوبي عکس زنتو رو شکم اصغر آقا ديده


يارو رفته بوده سينما ، دماغشو در مياره ، مي بينه جايي نداره بماله ، مي ماله دست بغليش مي گه آقا ! اينو دست به دست بده برسه به ديوار


قسمتي از وصيت نامه علي دايي: بعد از مردنم مرا در ورزشگاه آرادي به :ِخاک بسپاريد تا هميشه در زمين باشم به ترکه میگن مسابقه رضا زاده رو دیدی میگه آره ولی آخرش نفهمیدیم چند چند شد؟

No comments: