تبلیغات

Friday, August 22, 2008

17 حرفهای عاشقانه sms جوک و


تو می تونی 2 میلیون به من قرض بدی ، می دونم که داری ، کمکم کن به خدا بهت بر می گردونم.. التماس غضنفر به یک خودپرداز

اگه یه روز بریو بریو بریو بریو بریو بریو بریو بری... به خونتون هم نرسی تازه می فهمی که کلاغه توی قصه ها چی میکشه !

کوه باشی صخره هایت می شوم اشک باشی دیدگانت می شومرود باشی چشمه سارت می شومدوست باشی دوست دارت می شوم

نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ، الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی ، روی گلهای نرگس با یه مداد قرمز ، هزار دفعه نوشتم : زندگی بی تو هرگز !

من به یادت حساب باز می کنم ، شکل ماهت را پس انداز می کنم

سوزی که برف داره بارون نداره ، دردی که عاشق داره معشوق نداره ...

هیچ وقت آرزو نکن توی دنیا جای کسی باشی چون اگه آرزوت برآورده بشه جای خودت توی دنیا خیلی خالیه ...

بشر به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند که خوشبخت است .



دفتری گر بنویسند ز خوبان جهان تو به سر دفتر خوبان جهان فهرستی

صد جفا گل می کند بلبل تحمل می کنددوستی آن است که بلبل می کند. . .!

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر

به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطرم خاطره انگیز ترین خاطره هاست ...

بودنت یک جور نبودنت یک جور ، توی این دنیای جور وا جور ، دوستت دارم بد جور

تنها بنایی که هر چه بیشتر بلرزه ،‌محکمتر میشه ، دلــه !

قلب من در قلب تو در جان توست قلب من در هر کجاست خواهان توست

نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من ، دیدارش آرزوی من است

برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتیکسی باش که تا به حال نبودی

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشیببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود ...

خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزی باشد که او داردوقتی که می گویی دوستت دارم خوب به این جمله فکر کنشاید نوری را روشن کنی که به با خاموش کردن آن ، به خاموش شدن او ختم شود ...

بادبادک رفت بالا... قرقره از غصه دوریش لاغر شد !!

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه حالا من با این هدیه قشنگ تو چیکار کنم؟
به غضنفر میگن لپ لپ می خری؟ میگه : آره ! میگن حالا جایزه هم توش داره؟میگه فکر نمی کنم ،‌من لپ لپ رو واسه کیفیتش می خرم !!!

بخشید لنگه کفش من خونتون جا نمونده ؟.....از طرف سیندرلا....( طرح پیدا کردن شوهر !)

تو که میدونی من زیاد به خیابون ها وارد نیستم میشه بگی باید از کدوم طرف قربونت برم؟

آن کبوتر که لب بام شما پر زد و رفت دل من بود که آمد به شما سر زد و رفت

یک نفر هیچ وقت نمی تونه توی یک رودخونه 2 بار شنا کنه. چون دفعه دوم نه اون آدم آدم قبلیه و نه آب رودخونه همون آب قبلیه !!


دل هیچکس نمی سوزد برای حال غمناکم مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم...

No comments: