تبلیغات

Friday, August 22, 2008

در 30 روز300$

روزانه چند بار جستجو می کنید بهترین راه حل برای شما نسل جدید موتورهای جستجو با نتایجی شامل گوگل و یاهو و ماکروسافت که هر یوزر میتواند در مورد نتایج نظر و رای بدهد پول می دهد
ما که نیاز به جستجو داریم پس بهتر برای هر جستجو و کامنت، رای امتیازی میگیریم که این امتیازها قابل تبدیل به پول در کارت اعتباری ویزا کارت هستند تازه این نتایج جستجو کامل تر از همه جستجوهاست
چون پولی که بعنوان تبلیغات از شرکتهای بزرگ دینا می گیریه در مقابل هزینه ای که می کنه چیزی نیست
فقط با سرچ کردن
هر سرچ : یک امتیاز دارد
هر رای : دو امتیاز دارد
هر نظر : 3 امتیاز دارد
از هر سرچ حداکثر میتوان 4 امتیاز گرفت و در هر روز میتوان در کل 500 امتیاز کسب کرد که هر 500 امتیاز مدت 30 تا 40 وقت میگیرد
میبینید که به راحتی و با چند عضویت و دو ساعت در روز میتوانید درامدی حداقل 200 دلار در ماه را داشته باشید که معادل 180000 تومان
هر کسی از زیر مجموعه های من که به 10.000 امتیاز برسد یک کارت اعتباری به مبلغ 25دلار از من جایزه میگیرد. که میتوانید به راحتی با این کارت به خرید در اینترنت بپردازید یکی از آرزو های من بود که توی ایترنت خرید کنم اونم از سایتهای خارجی مثل آمازون و ....
در صورت رسیدن به امتیاز 1500 فرمول طلایی سرچ کردن در اختیارتان گذاشته میشود من نامردی نمی کنم الان می گم
در صورت عضویت به شما پیشنهاد میکنم از نظر گذاشتن در سرچ خودداری کنید چون وقت بیشتری از شما میگیرد و به جای آن میتوانید از فرمول یک سرچ و یک رای استفاده کنید.
نمونه ای از امتیازات و برابری آنها با دلار
25,000 = $100
12,500 = $50
6,500 = $25
پس را روی لینک کلیک کنید تا به صورت مجانی عضو شوید و امتیاز بگیرید
http://scour.com/invite/anahita1983
Copy and paste this link to invite your friends to Scour and earn 25% of the points your friends make!
Earn money with Scour!

No comments: